8 december

det va tråkigt att inte skriva om sina " dramtiska dagar " haha , nej men nu e jag FFF ! ;)

just nu ligger jag och snorar i mamma och pappas säng , när jag va liten fick jag sår under näsan för jag snora så mycket , lite awkward !  haha . men de finns väl bara en som lyckas med det ? :(

om en liten stund ska jag gå och fylla på pengar på mi mobil så jag kan ringa MR.x ;) hihi .
livet rullar på bra nu , förutom  det skulle vara rätt mysigt att ha en liten söt pojke att kasta snöbollar på gosa med .

min head kommer gädd fixa när vi ses nästa gång , bye

en grej till , mitt namn " trasko " ska jag byta haha , bara jag kommer på nått



Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du börjar igen :)

2009-12-08 @ 20:40:39
Postat av: Anonym

så bra

2009-12-09 @ 20:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0