21.11

Idag har jag varit med G , vi gymmade , köpte lite små grejer på kupolen och så där haha sen  gick hem till mig för att testa allt och jag kan säga att rött läppstift INTE är min stil haha!
Sen blev det korv och stuvademakaroner som är TPs favorit och då blir man ju så klart att sakna henne ( hon är i idre ) menmen gamla Lena är back i morgon ;)

Nu ska jag kolla på A cinderella Story , asså ni får inte missa slutet , det är så bra så man får tårar , det är på 3 !

lite bilder :

haha yooo

en dag på gymmet


yooå


en hungrig gädda


Kommentarer
Postat av: gäddan

fan vad jag är het

2009-12-31 @ 13:05:56
URL: http://emmamandelqvist.blogg.se/
Postat av: tp

fan vad sugen jag blev på stuvade makaroner nu . ÅHHHHH

2009-12-31 @ 13:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0